Strategiudvikling og nye initiativer taget af 20 danske SME'er under - og efter - COVID-19-pandemien.
Med støtte fra Industriens Fond hjalp vi 20 danske SME'er med at tilpasse deres virksomheder gennem strategiudvikling og nye initiativer i den nye realitet, som COVID-19 har skabt.
COVID-19-krisen har acceleret udviklingen i oplevelsesbranchen og har skabt nye markedsforhold, som giver momentum til at træffe nogle af de vigtigste beslutninger i forhold til at tilpasse sig de nye muligheder.
Men hvordan ser de mulige fremtider ud, hvordan kan vi forvente, at fremtidens forbrugere kommer til at handle - og hvordan kan du identificere de muligheder og risici, du står overfor i denne krisetid? Hvordan ser den nye 'normale verden' ud for netop din virksomhed?
Tilbuddet blev givet til små og mellemstore danske virksomheder (10-500 ansatte) i oplevelsesbranchen, såsom sport, turisme og medie. Projektet blev finansieret af Industriens Fond som en del af deres COVID-19 genstartsfond, GenstartNU.
For at hjælpe virksomheder med at håndtere kompleksitet og til at analysere, forstå, udvikle og støtte de muligheder, som krisen har bragt med sig.
Hvert projekt indeholdt et individuelt planlagt kursus med 50 rådgivningstimer. Rådgivningen var baseret på scenarieanalyse, megatrends, risikohåndtering og innovationsmetoder, der resulterer i nye initiativer.